Garanciális feltételek

Vásárlási feltételek » Garanciális feltételek

Cégünk a forgalmazott használt számítógép alkatrészekre minimum 1 hónap, használt számítógépekre, monitorokra, nyomtatókra, laptopokra minimum 3 hónap, új termékekre minimum 12 hónap garanciát vállal, ettől eltérő esetben a garancia időtartama a webáruházban feltüntetésre kerül.

 

A garancia érvényesítésének feltétele a termék garanciaidőn belüli visszajuttatása kereskedőhöz és az adott termék vásárlásának számlával történő igazolása, amelyet automatikusan a megrendelés teljesülésekor állítunk ki Önnek. A gyári garancia címke, illetve a forgalmazók által felragasztott címke eltávolítása, letakarása vagy megsérülése a garancia elvesztését vonja maga után. Meghibásodás esetén a vevő a leadott hibás termékről elismervényt kap. A garanciálisan javított, vagy cserélt új termék az elismervény alapján, annak leadásával vehető át. Amennyiben a garanciális hibával leadott termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a meghibásodást nem garanciális probléma, hanem helytelen üzembehelyezés, nem rendeltetésszerű üzemeltetés, túláram, vagy egyéb a garancia körén kívül eső ok okozta, abban ez esetben a kereskedő a szervíz által kiszámlázott összeget és saját költségeit is továbbháríthatja a vevőre, illetve ha ez nem lehetséges, akkor fent tartja a jogot a garanciális igény elutasítására.

A szavatosság / garancia érvényét veszti, ha:

  • Az alkatrészt nem szakszervíz, szakképesítéssel rendelkező személy építette be,
  • Az alkatrészt az ügyfél nem a Hardwaredepo.hu szervízében próbálta javíttatni,
  • Az alkatrészt szakszerűtlenül használták, szállították, tárolták, vagy a hiba elemi csapás, túlfeszültség, leejtés, ütés, beégés, egyéb, nem rendeltetésszerű ráhatás, vagy az alkatrész mechanikai sérülése miatt következett be,
  • A terméken elhelyezett azonosító címkét eltávolították, megsérült, vagy annak sorszáma nem egyezik a számlán feltüntetettel
  • Az alkatrész gyári száma rongált, vagy módosított


Az igény érvényesítésének módja:

A meghibásodott alkatrészt a vásárlástól számított garanciaidőn belül a Hardwaredepo.hu szervizében lehet javításra leadni a számla vagy annak másolatának bemutatásával együtt. Az oda- és visszaszállításról a Vevő gondoskodik. Amennyiben a meghibásodás a vásárlásról számított garanciális időtartalmon belül történt, és a felsorolt kizáró okok nem állnak fenn, úgy az alkatrészt garanciában javítjuk, vagy amennyiben az nem javítható akkor ugyanolyan használati értékűre cseréljük. Ilyenkor a garanciális idő az eredetileg megvásárolt termék garanciaideje. Minőségicsere-igény esetén a hibás és az igényelt alkatrész napi ára közötti különbözetet kell fizetni. Az eredeti vételár visszafizetésére nincs lehetőség.

A garancia időtartama a szervizben töltött idővel meghosszabbodik, kivéve, ha a terméken a szerviz hibát nem talált, vagy a hibajelenség szoftver, vagy más alkatrész következménye. Amennyiben az alkatrész kijavításra, illetve a cseredarab kijelölésre került és a Vevő értesítve lett de nem jelentkezett a termékért, akkor a kereskedő háromszori (heti egyszeri) értesítés után a terméket a Vevő költségére leszállíttathatja.

A kereskedő, a jótállási kötelezettségeit, a hatályos belföldi jogszabályok szerint teljesíti.

Reméljük, hogy termékeinkkel elégedett lesz és a fent leírtakra nem lesz szüksége.

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot.